کد مطلب:321283 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:146

جواب از استدلال به حدیث (رفعت رایه الحق)
در بحار هر دو رایة الحق است و هر دو وهم تتمه دارد و تتمه حدیث اول اتدری لم ذلك قلت لا قال للذی یلقی الناس من اهل بیته قبل خروجه و تتمه حدیث دویم قلت له مم ذلك قال مما یلقون من بنی هاشم و بدانكه در حدیث دیگر فرموده است حضرت صادق (ع) كه لا یخرج القائم حتی یخرج قبله اثنی عشر من بنی هاشم كلهم یدعو الی نفسه و در حدیث دیگر فرمود و اتق الشذاذ من آل محمد و مراد از شداذ آل محمد (ع) كسانیند كه سنت و طریقه ایشان را از دست داده اند و بر خلاف ضرورت شیعه آل محمد (ع) راه رفته اند و دعاوی باطله نموده اند و یكی از شذاذ آل محمد و دوازده نفر بنی هاشمی از قرار ظاهر همین بدبخت میرزا علی محمد است كه دشمن تراشی برای صاحب الامر علیه السلام می كند از دو جهت یكی اینكه خود و اتباعش مردم را از صاحب الامر رو گردان می كنند و یكی اینكه سایر مردمی كه گمراه هم نمی شوند اما به سبب شما صدمات بر
آنها وارد می آید همینكه آن حضرت تشریف بیاورد از نادانی او را هم قیاس به شما می كنند پس او را لعن می كنند خلاصه كه رسم این است كه اهل باطل اهل حق را لعن می كنند و اهل حق اهل باطل را پس عرومن از دشمن دلیل حقیت و بطلان نیست باید برهان صدق كه مخصوص اهل حق است تحصیل نمود هاتوا برهانكم ان كنتم صادقین و باز گفته است فی حدیث زوراء یقتل فیها ثمانون رجلا من ولد فلان كلهم یصلح للخلافة قلت من یقتلهم قال اولاد العجم و ثمانون الف هم وارد شده علی تعبیر كل ارض كربلاء و كل یوم عاشوراء.